Ogłoszenie o wolnym stanowisku w korpusie służby cywilnej
Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi ogłosiła nabór na stanowisko Inspektora do spraw: Poszukiwań i Identyfikacji Osób Zespołu Operacyjno-Rozpoznawczego, Poszukiwań i Identyfikacji Osób w Wydziale Kryminalnym.
Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi ogłosiła nabór na stanowisko:
Inspektora do spraw: Poszukiwań i Identyfikacji Osób Zespołu Operacyjno-Rozpoznawczego, Poszukiwań i Identyfikacji Osób w Wydziale Kryminalnym.
Szczegóły oferty znajdziesz TUTAJ.
___________________
Jakie dokumenty należy złożyć?
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
__________________________
Termin składania dokumentów: do 1 grudnia 2023
Dokumenty składamy w formie papierowej i w zamkniętej kopercie na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
ul. Mazurska 33
19-500 Gołdap
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 7357415, 47 7357411